Posiadasz, ale czy przedłużasz?

Posiadasz w swojej organizacji systemy Red Hat, a może dostarczałeś systemy Red Hat swojemu klientowi? Czy pamiętasz o ich odnowieniu!? Posiadanie aktywnej subskrypcji zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność działania systemów Red Hat.

Klient z aktywną subskrypcją otrzymuje:

  1. Możliwość pobrania wersji instalacyjnej i dokumentacji produktu.
  2. Aktualizacje.
  3. Poprawki błędów i łatki bezpieczeństwa.
  4. Stały dostęp do najnowszych testowanych i certyfikowanych rozwiązań dostarczanych przez firmę Red Hat.
  5. Dostęp do najnowszych oraz aktualnie wspieranych wersji oprogramowania Red Hat (obecnie są to wersje 5 ,6 i 7).
  6. Wsparcie certyfikowanych dostawców sprzętu lub oprogramowania dla aplikacji uruchamianych na systemie, z odnowioną subskrypcją.
  7. Dostęp do Customer Portal.
  8. Wsparcie techniczne inżynierów Red Hat.
  9. Elastyczność.

Wiemy jak ważne jest odnawianie subskrypcji na czas. O zbliżającym się terminie wygaśnięcia subskrypcji, przypominamy partnerom i użytkownikom końcowym 90, 60 i 30 dni przed tym terminem. Pozwala to na zaplanowanie odnowienia subskrypcji w dogodnym dla użytkownika momencie.

Odnowienie subskrypcji Red Hat jest teraz jeszcze prostsze. Przedłużenie wsparcia odbywa się bezpośrednio na koncie u klienta, w związku z tym, przy składaniu zamówienia wystarczy podać:

  • numer konta RHN [Account#],
  • RHN Login,
  • numer kontraktu, który ma być odnowiony [Contract#]
  • datę wygaśnięcia subskrypcji [end date]

Wszystkie te dane są dostępne po zalogowaniu w Customer Portal.

Jeżeli mają Państwo pytania związane z odnowieniem subskrypcji Red Hat, lub szukają profesjonalnej pomocy, zachęcamy do kontaktu – jo[at]bel.pl